srijeda, 18. prosinca 2013.

Savjeti deckima o vrsti brade koju nose

Decki cesto ostavljaju razlicite vrste i oblike brade na svom licu.U vecini slucajeva uvjereni su da time salju odredjenu poruku svojoj okolini i da ce im to pomoci u odnosima s ljudima ili da ce se po bradi istaknuti ili odskociti od mase.
Medjutim zaboravlja se da je u svemu tome prisutna doza subjektivnosti i da cesto ono sto neko misli da njegova bradica predstavlja da to netko sa strane dozivljava skroz drugacije. Ako zelis da tvoja brada stvarno salje neku poruku i da tu poruku upravo takvom dozive i ostali procitaj u nastavku sto decki najcesce misle da odredjena vrsta bradice znaci,a kako to zapravo najcesce dozivljavaju drugi oko njih pa u skladu s tim promjeni situacije kada ces i kakvu bradu nositi. PUNA BRADA: Punu bradu nije tesko “uzgojiti” – nastane kada pustis dlake da slobodno rastu i ne ukrocujes ih.Ovakav stil mnogi obicno povezuju s alternativcima ili pomalo pomaknutim likovima neobicne osobnosti. Sta mislis sam o sebi?Ti mislis da ovakvim stilom brade odajes dojam intelektualca. Ti si spisatelj,filozof i mozes smislu zivota diskutirati satima. A kako te drugi dozivljavaju?Ljudi koji te sreu smatraju te neurednim tipom koji se ovakvim nemarnim lookom zeli zastititi od svijeta.Podsvjesno zelis da te ljudi zaobilaze jer neces da te povrijede. KOZJA BRADICAŽ: Ovo opisuje bradicu koja je spojena s brkovima,dakle okruzuje ti usta. Sta mislis sam o sebi?Pomalo sam divlji i neobuzdan i veliki sam zavodnik.Volim raditi,ali i zabavljati se. A kako te drugi dozivljavaju?Volis se zezati i uvijek se smijes.Osmijeh i vrsta brade koju nosis zapravo odaju da zelis da svi gledaju u tvoje zube.Neozbiljan si i ljudi nemaju povjerenja u tebe. DUGI SOLUFI: Ovo je nacin brijanja kada su solufi jako dugi,a u nekim slucajevima se protezu cak do brade.Nesto u stilu starih rock zvijezda. Sta mislis sam o sebi?Ja sam umjetnik.Pravim umjetnicka djela koja su buntovna,ali neshvacena.Tvoja je recenica: ‘Najbolje sto mogu napraviti je da se izrazim i nadam se da cu se tako s nekim povezati i da ce netko osjetiti ono sto ja osjecam: veliku bol.’ A kako te drugi dozivljavaju?Ti si kul i zato ti ljudi tesko prilaze.Ti zelis da te oni pitaju o tvojoj umjetnosti,ali oni te se zapravo boje. UREDNA BRADA PREKO CIJELOG LICA: Pustio si dlake da rastu preko cijelog lica,ali uredno ih skracujes i drzis na milimetar-dva duzine. Sta mislis sam o sebi?Zelim izgledati opusteno,jako opusteno i brinem o svom izgledu. Jesam li vec rekao da sam opusteni tip? A kako te drugi dozivljavaju?Nervozan si i pricas nepovezano,pa te malo tko zaista razumije.Daj se skuliraj,covjece! OBRIJANO LICE: Sta mislis sam o sebi?Bitno mi je kako izgledam i buduci sam vec platio za one britvice,nadam se da su se isplatile. A kako te drugi dozivljavaju?Bojis se eksperimenata i bilo cega novog.Volio bi isprobavati nove stvari,ali si prevelika kukavica jer se bojis kako ce sve na kraju ispasti.Volis igrati na sigurno. PAR DLAKA ISPOD DONJE USNE: Sta mislis sam o sebi?Ja sam totalni kuler.Saljem SMS-ove na sto strana,imam stotine prijatelja na Facebooku,telefon mi non-stop zvoni.Sta ti vise treba u zivotu? A kako te drugi dozivljavaju?Ma daj ne glumataj! BRKOVI I BRADA SPOJENI SA SoLUFIMA: Radi se o nacinu brijanja kada su spojeni brkovi s bradicom,a sve je pak spojeno s kosom preko tanko izbrijanog reda dlaka uz sam rub vilicne kosti. Sta mislis sam o sebi?Ja sam maco tip,micite mi se s puta! A kako te drugi dozivljavaju?A u kojem boy bendu ti ono sviras? Ali vi birajte sami sebi,ne gledajte sta ko misli. ;)

Nema komentara:

Objavi komentar